مرکز تماس تلفنی نه تنها برای بازاریابان آنلاین، مارکتر های تلفنی و تمام کسب و کارهایی که تلفن راه اصلی تماس آنها با مشتریان است، بلکه برای هر شرکت که در آن از تلفن استفاده می کند کاربرد دارد. مرکز تماس تلفنی تمامی تماس های ورودی و خروجی را از مشتریان جدید تا قدیمی، در یک فضای ابری دریافت و ذخیره می کند. بدین وسیله کاربران و مسئولان قادرند به طور اختصاصی به هر مشتری رسیدگی کنند. محصول مرکز تماس تلفنی درCRM ، با یکپارچگی با این نرم افزار و ارائه قابلیت برقراری ارتباط با تمامی مراکز تماس اعم از خطوط شهری، سانترال و VOIP، به شما کمک می کند تا حتی یک مشتری را نیز از دست ندهید. با محصول تماس تلفنی به اطلاعات و سوابق تماس های ورودی، خروجی و از دست رفته و جزئیات هر تماس از جمله ثبت مسیر گردش دسترسی پیدا خواهید کرد.

فرادیس

کاربرد نرم افزار CRM برای متمرکز نمودن تماس های تلفنی چیست؟

تلفنی ,های ,مرکز ,کند ,تمامی ,کاربرد ,تماس تلفنی ,مرکز تماس ,می کند ,تماس های ,های تلفنی

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


آموزش NLP خانه ان ال پی ایران karaitwebdesign باور کن عاشقم! فروشگاه فایل 1 خرید قسطی گوشی Daniel's life تلفن های ویپ و تحت شبکه مطالب اینترنتی acer-tablet-hamedan lovesazeafzar
دزدگ